وظهرت علي حقيقتك يا عمرو

أكيد طبعا أغلبنا شوفنا الفيديو ده وشفنا قد إيه إن أردوجان بجد رجل في زمن ندر فيه الرجال

بس اللي أنا عاوز أعلق عليه هنا مش أردوجان ولكن هوه عمرو موسي

لو لاحظنا لما أردوجان قام هنلاقي ان موسي خدته الحماسه وقعد يصقف لحد ما إيده وجعته يعيني

لا وقام كمان سلم علي اردوجان بس اردوجان ساعتها قله دا اللي انتي شاطر فيه اقعد يا خيبتها وسابه ومشي

ساعها عمرو موسي فكر شويه امشي زييه ولا اقعد خد خطوة لقدام وبعديها خطوه لورا في تردد واضح

بس ساعتها بان كي مون قاله رايح فين انت عندك عيال خاف عليهم

قال اه صح انا عندي عيال وعاوز اربيهم وراح قاعد علي الكرسي تاني

طيب انا عاوز افهم حاجه لما هوه قام وعمل فيها البطل المغوار وسلم علي اردوجان معني كده انه بيؤيد اللي عمله ده

طب ليه معملش زييه

سبحانك يا ربي وكأن الله يأبي أن يصنع منه بطل لانه ميستحقش فعلا انه يكون بطل

ويفضحه قدام العالم كله عشان اللي كانوا عمالين يقولوا عاوزين عمرو موسي رئيس جمهوريه يسكتوا وميفتحوش بقهم

أعتقد انه فعلا تستحق الحرب الاخيرة لقب حرب الفرقان لانها اوضحت كل شئ علي حقيقته وفرقت بين الحق والباطل

حتي اللي كانوا عاملين نفسهم انهم شايليين هم الامه العربيه والقضيه الفلسطينيه وضحوا علي حقيقتهم وفضحهم الله أمام الجميع

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

بجد ربنا يبارك لك
كنت بدور كتير عن اللقطة دي ومش لاقيها
علي العموم انت دايما معودنا علي الطلعات الجامدة دي
بس ما تغيبش كتير كدة
ربنا يوفقك ...

...حبيبك...

mahmoud mohamed يقول...

رينا يهديك
شيل الموسيقى اللى انت حططها ديه
انت هتشيل ذنب كل من سمعها وانا حقيقة لا اعلم ما الغرض منها
سوى ان الانسان يلوث قلبه بها ربنا يهديك

Unknown يقول...

أنا شوفت الفيديو بس ماخدتش بالي من موضوع عمرو موسي فعلا دي واضحة قوي

مشروع دكتور يقول...

مش اخدت بالى من قدم رجل واخر التانيه غير لما قريت تعليقك
بس اخدت بالى ان بان كى مون شده عشان يرجع لمكانه

وربنا هو فعلا كل انكشف وربنا بس امتى بجد نخلص من جمله المنافقين دولاهه ده اللى هموت واعرف اجاتبه
واموت واعرف اجابه سؤال تانى
هى بجد الحرب خلصت على غزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لو حد عارف يبقى يرد