آسف يا غزة ....أنا جبان

الفيديو ده تصوير موبايل تقريبا واحد بعتلي اللينك بتاعه

والله من ساعة ما شفته وأنا فعلا مش قادر أمسك نفسي

وحسيت فعلا قد إيه أنا جبان لأني قاعد مكاني وإخواني يقتلوا بأبشع الوسائل والطرق


انا مش هعلق ع الفيديو ده لأني بصراحه مش قادر
بس هقول حاجه واحده
حسبي الله ونعم الوكيل في كل حاكم و محكوم كان في إيده حاجه ومعملهاش

5 التعليقات:

غير معرف يقول...

احييك علي تغطيتك الممتازة لقضية غزة

غير معرف يقول...

بجد انا بكيت اول لما شفت الفيدو الفظيع ده
حسبي الله ونعم الوكيل

غير معرف يقول...

فعلا فديو مؤثر جدا
ربنا يصبرهم و ينصرهم اللهم امين

فعلا احساسب بالجبن و الضعف و التخاذل كل لما بنشوف اخوتنا بيموتوا بافظع الطرق

حسبنا الله و نعم الوكيل

مشروع دكتور يقول...

انا بصراحه مش بكيت ولا حاجه
لانى اتعودت اشوف افظع من المناظر دى
والدم والاشلاءوالحوار ده كله برضه مش جديد شوفت اللى ابشع منه
لكن البشع فعلا
لحظات الاحتضار
لحظات الموت الاخيره خلاص
ده فعلا اللى صعب
صعب انك تشوفه
وصعب انك مش تتاثر وتحس بيه لانك هتكون مكانه فى اى لحظه
انت مش اقادر تمسك نفسك
لاسف هتمسك نفسك عصب عنك سورى فى الكلمه يعنى
لان اصبح امرك مش بايدك
لو هتقدر تدخل وتكون معاهم يبقى فى اللحظه دى كسرت لجامك وتقدر تكون معاهم
لكن انت عارف من الاستوتيتس بتاع امبارح على الفيس ان امرك مش بايدك لسه مستنى انتهاء التصرحيات

أخـــ مسلمة ـــت يقول...

حسبنا الله ونعم الوكيل
أنا شوفته قبل كده وما قدرتش اكمله
اللهم انصر جندك واهزم المنافقين قبل اليهود

جزاكم الله خيرا